اخبار المپیک ۲۰۱۲

اخبار المپیک ۲۰۱۲
نويسندگان
گوگل پلاس

سرمربي تيم ملي کشتي فرنگي ايران گفت: شايد خيلي‌ها فکر نمي‌کردند ما بتوانيم با 3 مدال طلا قهرمان المپيک شويم، اما من ايمان داشتم که اين اتفاق رخ مي‌دهد.


 محمد بنا درباره کسب نتايج درخشان اين تيم در المپيک گفت: شايد خيلي‌ها فکر نمي‌کردند بتوانيم با 3 مدال طلا و با اقتدار قهرمان المپيک شويم، اما من که از شرايط تيم آگاه بودم به اين موضوع ايمان داشتم.


وي در پاسخ به اين سؤال که با توجه به شرايط داوري که در مسابقه عبدولي رخ داد، آيا فکر مي‌کرد قاسم رضايي به مدال طلا برسد، گفت: اگر اينجا بوديد و شرايط رضايي را مي‌ديديد متوجه مي‌شديد که مي‌توند طلا بگيرد يا نه، تمام وجودش هوشياري، اقتدار و انگيزه بود. حتي مربيان خارجي در اينجا هم مي‌گفتند که او نمي‌تواند طلا بگيرد، اما من ايمان داشتم.


* ديگر چيزي از خدا نمي‌خواهم


سرمربي تيم ملي کشتي فرنگي درباره اينکه ديگر به دنبال چه چيزي است، گفت: هر چيزي که از خدا مي‌خواستم به من داده است و ديگر چيزي نمي‌خواهم. ظرفم پر شده است و تنها نياز به آرامش دارم تا به زندگي شخصي‌ام برسم.


* انتظار خودم بيشتر از اينها بود


محمد بنا درباره اينکه پيش بيني شخصي‌اش قبل از المپيک چه تعداد مدال براي تيمش بود، گفت: انتظار خودم خيلي بيشتر از اينها بود و براي 3 کشتي ديگر هم مدال کنار گذاشته بودم. قبل از سفر به لندن هم اين موضوع را گفته بودم که هر 6 کشتي‌گير ما شانس مدال دارند. همه فکر مي‌کردند که من دنبال حداقل هستم، اما خودم مي‌دانستم که چکار کردم و چه نتيجه‌اي بايد بگيرم؛ همواره دنبال بيشترين بودم.


* به کشتي‌گيراني که مدال نگرفتند بايد بيشتر توجه کنيم


وي در پاسخ به اين سؤال که کدام مدال بيشتر از همه به دلش چسبيد، گفت: يکي بيشتر از ديگري برايم ارزشمند بود، حتي کشتي‌گيراني که مدال نگرفتند خوب بودند، براي من هيچ فرقي نمي‌کند، بايد به کشتي‌گيراني توجه کنيد که موفق به کسب مدال نشدند توجه من بيشتر به بچه‌هايي است که مدال نگرفتند، از نظر تيمي قهرمان المپيک شديم پس بايد به همه توجه شود. اين موفقيت حاصل يک کار تيمي بود و قرار نيست تنها به مدال آوران توجه کنيم.


* نتيجه رويايي را در المپيک رقم زديم


محمد بنا درباره اينکه المپيک لندن را چطور ارزيابي مي‌کند، گفت: 3 نقطه ناراحت ‌کننده داشتيم که اخلاقي، عبدولي و باباجان‌زاده مدال نگرفتند و سه نقطه درخشان 3 طلا گرفتند. درست است کشتي رشته‌اي انفرادي است، اما موفق شديم با قهرماني تيم فرنگي نتيجه رويايي را در المپيک رقم بزنيم؛ واقعا خوشحالم.


اگر بخواهيد المپيک را در يک کلمه توصيف کنيد چه مي‌گوييد، محمد بنا در پاسخ به اين سؤال گفت: سقف آرزوها.


وي ادامه داد: از تمام مردم تشکر مي‌کنم که در اين شب‌ها ما را دعا کردند هيچ چيزي بيشتر از اينکه در ورزش افتخار کسب کنيم مردم ما را خوشحال نمي‌‌کند و خوشحالم که مردم خوشحال شدند.


سرمربي تيم ملي کشتي فرنگي درباره اينکه آيا در ديدار عبدولي ناداوري صورت گرفت، عنوان کرد: مارتينتي اعلام کرد داوران اين ديدار را محروم خواهد کرد. وقتي رئيس فدراسيون جهاني اين موضوع را اعلام مي‌کند يعني قضاوت اشتباه بوده است. اگر مردم من را قبول دارند، مي‌گويم که کشتي طوري چيده شده بود که کره طلا بگيرد و فرانسه هم به مدال برسد؛ ايران هم نبايد در اين وزن مدال بگيرد.


* مي‌خواستند مي‌توانستند بيشتر از اين هم اعمال نفوذ کنند


بنا افزود: مدال‌ها را خودمان گرفتيم اما به بعضي‌ها دادند اگر هم مي‌خواستند مي‌توانستند بيشتر از اين هم اعمال نفوذ کنند، اما اگر کشتي‌گيران ما آمادگي نداشتند، موفق نمي‌شدند.


وي تصريح کرد: در فينال کشتي سوريان با کشتي‌گير آذربايجاني رئيس جمهور اين کشور هم حضور داشت، اگر داور مي‌توانست اعمال نفوذ نمي‌کرد، مارتينتي هم حتي از مدال سوريان زياد خوشحال نبود. در هر صورت آذربايجان يکي از حاميان مالي اصلي فيلا است.


* کار من ديگر با کشتي تمام شده است


توقعات از کشتي فرنگي با اين نتايج بسيار بالاتر از قبل رفته است. محمد بنا در اين باره گفت: اين ديگر به من مربوط نيست. زماني‌که مي‌خواستيم در المپيک شرکت کنيم بر عهده من بود؛ کار من ديگر با کشتي تمام شده است. خسته شده‌ام و مي‌خواهم به زندگي شخصي‌ام برسم.


 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:, ] [ 15:22 ] [ M.sajad ]

حمایت کنید
آرشيو مطالب
لینک های ویژه
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 6
بازدید کل : 135516
تعداد مطالب : 474
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1